Verzending & retour
Ben je benieuwd naar hoe de verzending en retour juist werkt bij Clean Company? Geen probleem, we lijsten hier alle relevante informatie op voor jou.Verzending
Verzending
Bij ons betaal je €3.99 voor de verzending als jouw bestelling in België wordt geleverd. Bestel je vanuit Nederland dan betaal je €4,99.
Bestellingen die op weekdagen voor 14u00 uur geplaats worden, sturen we dezelfde dag nog op. De bestellingen die vrijdag na 14u00 of in het weekend worden geplaatst zullen de daaropvolgende maandag verstuurd worden.
Nadat we jouw bestelling verzonden hebben, krijg je een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link weet je altijd precies waar jouw pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.
Over het algemeen in België en Nederland wordt je pakje de eerstvolgende weekdag geleverd. Dit is dan vaak tussen 9u00 en 18u00, maar de tijden kunnen afwijken.
Aangezien we samenwerken met PostNL kunnen we het moment van aflevering niet garanderen, want ze stellen zelf hun routes op aan de hand van al hun te leveren pakjes. Bovendien hebben wij noch zij het verkeer in de hand en zijn er mogelijke situaties van overmacht zoals ongelukken, zware weersomstandigheden en dergelijke meer die impact kunnen hebben op de tijdige levering van je pakje.
Ben je niet tevreden en wil je artikelen terugsturen? Je kan je retourzending eenvoudig aanmelden door ons een bericht via de contactpagina of een mail te sturen binnen 5 dagen van ontvangst met de volgende informatie:
- Jouw bestelnummer,
- je e-mailadres,
- de artikelen in kwestie,
- de reden waarom je de artikelen terug wil terugsturen.
Je kan zelf kiezen met welke pakjesdienst je bestelling retour stuurt, maar je staat zelf in voor de verzendingskosten. De tarieven variëren natuurlijk per pakjesdienst, maar kunnen tussen de €8,10 en €18,00 liggen voor bpost en tussen de €5,60 en €15,10 voor PostNL. Deze prijzen hangen af van de grootte en het gewicht van het pakje.
Wel blij met jouw product maar is het pakketje beschadigd aangekomen? Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met daarin fotografisch bewijs van de beschadigde verpakking, want dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Is je bestelling onvolledig geleverd? Laat ons dan zo snel mogelijk iets weten via mail of via de contactpagina en dan sturen we het missende artikel zo snel mogelijk na.
Wanneer we spreken van grote bestellingen of een bestelling van meer dan 150kg, werken we met pallettransport en kan de levering 2 tot 3 werkdagen duren.
Bestel je voor je bedrijf en heb je een factuur nodig? Neem contact op met onze klantendienst en vermeld zeker de volgende informatie zodat we de factuur correct kunnen opmaken:
- Naam van je zaak of vennootschap,
- het adres van je zaak,
- je bankrekeningnummer,
- je BTW- of ondernemersnummer.
Besteld voor 14.00u, zelfde dag verzonden!